Jag vann ej

Datum: 2010-06-22 | Tid: 22:29:09

Tyvärr gick jag inte ur fototävlingen som segrare, trots att jag hade till synes flest röster...
Ni var så gulliga och tillsammans skrapade ni ihop hela 73 röster, medan vinnaren endast fick 39 (om jag nu räknat rätt)
Anledningen till att jag inte vann var dock att vissa av er kanske varit lite för gulliga och röstat flera gånger, från samma dator. Tyvärr räknas ej rösterna då, endast en röst per IP-nummer.
Lite trist, men det värmer ändå att veta att ni ställer upp och röstar på mig! ♥
Tänkte bara att ni skulle veta hur läget är! Vinnaren i fototävlingen bidrog förövrigt med bilden här nedan, en helt underbar bild om ni frågar mig. Grattis Matilda! ◊
Bilden är lånad från Matildas blogg, hoppas det är okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0