En, två, tre, fyr

Datum: 2010-06-14 | Tid: 15:59:58

Foto: Jag | Modell: Malin Forsberg | Kamera: Canon EOS 1000D
En reflexskärm hade verkligen varit nödvändigt då vi fotade dessa bilder, men det blev ju hyfsat ändå!

Idag har jag bara tagit det lugnt då det är kasst väder utomhus. Inga inbjudande siffror på termometern, och regnet hänger i luften.
Så istället för att vara ute och flänga med kompisarna har jag tagit en hemmadag då jag pysslat på med saker som jag annars inte hinner göra!
Har till och med varit lite nostalgisk och tittat i gamla dagböcker, fotoalbum m.m.
Riktigt kul att ''återuppleva'' de gamla minnena, trots att jag inte saknar vissa ett dugg. Andra däremot, önskar jag att jag kunde stanna i för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0