Dagens klädsel

Datum: 2010-06-16 | Tid: 10:59:01

Jag ska snart börja bege mig in mot stan för att köpa jeansjackan, men först tänkte jag för en gångs skull lägga ut vad jag har på mig.
Som ni vet är inte min blogg någon direkt modeblogg så jag har försökt undvika att publicera ''dagens outfit'' (gaah, jag dör så töntigt ord!) men det blir lite tidsfördriv idag alltså... Idag har jag på mig:
Har även lite smycken (hade ej på mig dem när jag fotade bilden) samt vita converses!

Förtydligar att linnet är köpt i landet Spanien, inte i någon butik med det namnet ^^

Kommentarer
Postat av: jossan

sV; haha ojdå, råkade glömma en nolla :p hihi

2010-06-16 | 12:23:29
Postat av: Lisa berglund♥

sv; okejokej, förlåt om jag har frågat sånt med jag är i luleå väldigt ofta så det skulle bara vara kul att veta:)

och jag gillar din blogg jätte mycket så du vet:) kraam

2010-06-16 | 12:46:59
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: fint

vilken fin klädsel du har!

2010-06-16 | 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0