Bilder från kvällen

Datum: 2010-06-13 | Tid: 18:11:07

Jag sov som sagt hos Malin igårkväll, och vi hade skitkul!
Har ju redan berättat lite smått om vad vi gjort, t ex spelat spel, bakat och kollat på film men jag hade tänkt visa vad vi gjorde i bilder. Fotade dock inte mycket alls, men lite bilder blev det!

Vi spelade Alias, ett spel som jag förvånansvärt nog aldrig spelat tidigare. Det var sjukt skoj, och jag och Malin var grymma!
Och så bakade vi ju! Här gör vi maräng...
... och sedan klickar vi på lite grädde och ringlar över smält choklad.
Toppa med jordgubbar och ...
MUMS!

Här låg vi och kollade på filmer samt spelade kort större delen av kvällen.
En mycket kul kväll!

Bilderna är ju kassa men det orkar jag faktiskt inte bry mig om.

Kommentarer
Postat av: frida

Sv; Tack för svar :) Eftersom båda kostar exakt lika mycket har jag lite svårt att välja, haha! Men jag tror att jag helst vill ha en canon ;)

2010-06-13 | 18:34:11
URL: http://fridahhs.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. åh tack så mycket! den är bara tillfällig nu för att jag nytt blogg men tack ändå :)



info om min kamerautrustning finns i min meny i en liten flik där. har dock beställt in fler saker så de kommer ett bättre inlägg om nån dag :)



kram!

2010-06-13 | 19:31:55
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0