1000:de inlägget!

Datum: 2010-06-11 | Tid: 18:10:43

Detta blir mitt tusende inlägg här på bloggen, och det firar vi genom att meddela att jag nu officiellt har sommarlov! Gud så härligt alltså, 10 långa veckor utan krav...!
Såhär såg jag ut på skolavslutningen:
Jag körde på en väldigt enkel klädsel, oversize-tröja från Monki - avklippta jeans - leggings och converses.
Hade även en blomma i håret från BikBok och örhängen från Lindex.
Denna kväll kommer spenderas med mina grymma vänner Malin och Malin, vi ska tälta i min trädgård och kommer ha sjukt kul. Roger lär hänga med ut i trädgården, så ni får en massa bilder imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jösses va söt du är :D



Grattis till sommarlovet!

PUSS

2010-06-12 | 11:43:14
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: sara

du kanske hade enkel klädsel, men fysat*n va fin du var josse! :)<3

2010-06-13 | 06:59:39
URL: http://sarahhzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0