Sleepover

Datum: 2010-07-25 | Tid: 17:13:14


Lite bilder som är tagna strax efter vår fotografering då vi var busiga på studsmattan ;)
HEJ! Nu är jag hemma i stan, bestämde mig för att stanna här till imorgon för att hinna träffa lite kompisar och så. Var så himla längesedan, har saknat alla ♥
I natt sover jag hos Annastina och det kommer bli aaawesome, vi tänker bl a gå på bio och se Knight and Day, någon som sett? :)
Under dagen har jag varit med världens bästa basketlag, och nu är jag helt slut så jag ska vila lite innan jag drar iväg till Annastina. Jag uppdaterar förmodligen igen imorgon, ha det bäst!

Bloggningen kommer både bli mer normal och regelbunden så fort vi flyttat tillbaka in till stan. Just nu bor vi ju i
princip i vår stuga... Är väldigt tacksam över att ni inte klagar om den dåliga uppdateringen, ni e bäst!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

vad gör du då? :)

2010-07-25 | 20:21:57
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0