Nyckelpiga

Datum: 2010-07-11 | Tid: 10:38:31

Nu har ni inte hört av mig på ett tag! Jag gör så mycket på dagarna att jag inte hinner sitta vid datorn.
Igår var jag i Piteå hela dagen, jag hann åka MC, (underbart!) gå på marknad och äta grymt mycket gott.
Och dagen dessförinnan var vi ute med båten hela dagen, spelade spel, badade och hade picknick.
Har bilder från båda dagarna men de får ni se ikväll. Tänker nämligen inte sitta inne mer idag utan dra ut och
springa 7-8 km innan det hinner bli så olidligt varmt, och sedan ska jag bara sola resten av dagen.
Hörs ikväll alltså, ha en jättebra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

sv; jodå:)

2010-07-11 | 17:06:44
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0