Myskväll

Datum: 2010-07-07 | Tid: 19:27:19

Full rulle idag alltså!
Blev väckt kring nio och då gjorde jag mig iordning för att sedan åka in till stan. (är ju som sagt i stugan)
Mötte upp Lisa på Max där vi arbetade mellan 11 och 15. Riktigt slitit arbete men det var ändå skoj!
Vi gick nämligen omkring i björndräkter på stan och delade ut rabattkuponger.
Haha, jag har bilder när vi är i dräkterna men de är på min mobil och det funkar inte att föra över bilder till tvn så jag visar dem imorgon. (surfar via mac-minin just nu)
När vi jobbat klart på Max käkade vi där och sedan mötte jag upp mamma för lite shopping. Köpte linnen, shorts, underkläder m.m
Nu har jag tränat lite grann och ska ha myskväll med mamma. Vi har hyrt film och lagat god mat så jag lär inte sitta mer vid datorn i kväll.
Ni får lite bättre uppdatering imorgon + en massa bilder, och så ska jag försöka få ordning på bloggdesignen som fortfarande bråkar för vissa och funkar kanon för andra.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Svar: Jag har inte gjort som "flikar" utan jag har bara satt in bilder i headern, dock har jag likadana bilder så att dom inte ändras någon, men det finns en jättebra beskrivning hur man gör här: http://sannasrum.blogg.se/2009/september/gor-en-mouseoverbild-i-headern.html så kolla där :)

2010-07-08 | 10:08:47
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0