Bloggdesignen installerad

Datum: 2010-07-05 | Tid: 19:24:26


Taa-daa!
Den nya bloggdesignen är nu uppe, och jag är väldigt nöjd. Har dock redan hunnit tröttna lite, för jag har suttit så länge och pillat med vissa saker, haha. Men förhoppningsvis behåller jag denna design ett tag för det känns verkligen mycket som jag! :)
Lite tjorv med flikarna i headern har det dock varit, jag har ej lyckats få bort mouseovern så tyvärr åker headern upp och ned när man drar med musen där, och så passar inte flikarna in klockrent in med headern.
Men förövrigt hittar jag inga störande fel men jag är tacksam om ni lämnar en kommentar ifall ni gör det!
Och så måste jag ju få fråga... Vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Designen var jättefin :-)

2010-07-05 | 21:11:40
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: emmy

det kommer upp att man behöver ett lösenord för att läsa din blogg.. Det kan vara fel på min dator eller så är det nå knas. Eller så har du satt att man måste ha ett lösenord för att läsa din blogg? :)

2010-07-05 | 22:03:29
Postat av: malin f

Det är något jätteskumt.. man måste typ ha användarnamn och lösenord fast det går att kryssa, men jag ser inte headern osv.. ;s

2010-07-05 | 22:15:18
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

är jättemycket krongel med designen, typ lösenordsskydd fast det går att klicka bort och man kan inte se headern :/

2010-07-06 | 00:37:34
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0