5 juli 2010

Datum: 2010-07-05 | Tid: 18:36:10

Hej på er! Äntligen tillgång till en dator igen, och förhoppningsvis kommer det bli en lite mer regelbunden
uppdatering nu, trots att jag är ute i stugan. Har iallafall haft ett par kanondagar, det är så himla skönt här ute.
Hade kunnat berätta massor om vad vi gör, men jag känner att jag inte riktigt har tiden för tillfället.
Vill ju göra klart det sista i bloggdesignen!
Tyvärr är det en del grejer som jag inte riktigt vet hur man åtgärdar som kan vara störande, men jag hoppas
att det ej blir så... Bloggdesignen kommer iallafall jag försöka lägga upp ikväll iallafall, så håll utkik! ◊

En cool bild med lite annorlunda redigering från Gällivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0