You name it

Datum: 2010-01-21 | Tid: 21:54:44

Jag blir faktiskt lite irriterad på vissa klagokommentarer om bättre uppdatering, jag tycker att jag rätt klart har förmedlat att jag sätter skola framför dator och att jag har det lite körigt för tillfället.
Enligt mig är det brist på respekt att börja klaga då, om ni stör er på min dåliga uppdatering behöver ni inte klicka er in här över huvudtaget! :)
Så, nu när det var sagt, så... HEJ!
Nu har den värsta skolstressen lagt sig ! (skönt!)
Jag har faktiskt till och med kunnat hänga lite på gården, fota och pyssla med mina fotoalbum.
Jag har även fixat mig ett deltidsjobb på gården, var där för första gången ikväll och det var verkligen jättekul!
Fast det blev inte så mycket jobba egentligen, vi spelade mest spel, kollade på lite skräckisar, snackade och sådär :)
Därför hann jag inte skriva något på bloggen idag heller, (förrän nu då) men jag ska försöka hålla uppe bloggtempot så gott det går!
Jag har massor med inspiration för tillfället, så nu jag ska bara ta mig tiden att utnyttja den medan den existerar!
Göra om kläder, lära mig nya trix i photoshop, arbeta med mina fotoalbum, fotografera, baka, you name it!
Men först... Ska jag sova :D

Skitkul att jag har fått nya prenumeranter på bloglovin förresten!
Till er som inte ännu följer mig, gör det mer än gärna genom att klicka på någon utav ikonerna här nedan! Självklart följer jag er om ni följer mig, lämna bara en kommentar så att jag vet :)

bloglovinbloglovinbloglovinbloglovin

Kommentarer
Postat av: stina

ingen docka tog dig :D (y)

2010-01-21 | 22:47:07
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: tildepuff

nog tror jag jag vet varför du tyckte det var trevligt på fritidsgården... ;)



haha nej jag ska inte vara dum nu, jag tycker också att han är stenskev :D

2010-01-21 | 23:20:20
Postat av: Malin

Bra där josefin!! Håller med dig helt i det du skrev först :) läst min bloggs senaste inlägg, där argumenterar jag för precis samma sak.

2010-01-22 | 13:31:51
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Igeland

Eh, då kan du ju få följa mig, jag följer dig sen typ en veckan :)

2010-01-22 | 15:35:41
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0