Working out

Datum: 2010-01-09 | Tid: 13:00:44

Sitter och tar otroligt vackra egobilder på mig själv med min webcam samtidigt som jag dricker återhämtningsdryck (blä!!!) och käkar ett päron!
Jag har nyss varit på en två timmar lång träning, som gick både bra och dåligt.
MYCKET viktig information som ni säkert själva märker.
Nu när jag sagt det, så kan jag passa på att tacka för de positiva reaktionerna utav bloggdesignen!  Jättekul att ni verkar gilla den! ♥
Det finns dock lite små justeringar som måste göras, men det orkar jag inte göra nu.
Istället ska jag ta mig en lång dusch, fräscha upp mig lite grann och sedan fara en sväng på stan.
Ska försöka hitta en viss hood-tröja. Ursnygg, speciellt för oss fotogalna, hihi...
Visar upp det sedan, nu måste jag duscha.
KRAMEN OCH PUSSEN!
Jag och min dejt päronet.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hehe, ska också på stan. Vi kanske ses? :)

2010-01-09 | 14:33:34
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0