Vill blogga - inte plugga

Datum: 2010-01-24 | Tid: 17:03:35

Usch vilket blogghumör jag är på!
Visst är det positivt att jag känner ett bloggsug, men har liksom förbjudit mig själv att blogga förrän jag har pluggat stenhårt till morgondagens prov. Hmpff.
Det går inte jättebra att plugga... Jag är nämligen så trött att mina ögon går i kors, och trots att jag kämpar för att hålla mig vaken (proppar i mig en massa äpplen, juice och ... hehe, glass) så är det nästintill omöjligt. Suck. Det är så himla tråkigt att plugga!
Nä, nu får jag ta och springa ett varv runt kvarteret så att jag blir pigg, gör bort plugget snabbt som ögat, och sedan underhålla er fina läsare ett tag ;)
Bäst att jag sätter igång, ciao!

OBS: övertrött Josefine!
oh yeah, här pluggas det minsann.

Kommentarer
Postat av: tildepuff

hahahaha, vad söt du är josefine...



själv skriver jag fina berättelser om underbara pojkar i stället för att plugga så det skulle nte förvåna mig om jag failar provet :/

2010-01-24 | 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0