Sjuk

Datum: 2010-01-15 | Tid: 16:14:22

Kan man ha mer otur än jag?
Nu har jag gått och blivit förkyld (alltså inte ordagrant, att jag promenerat och blivit sjuk, haha, sämst humor man kan ha) och ikväll är det invigning utav den nya fritidsgården.
Och inte nog med det, imorgon och på söndag har jag basketmatch, och så ska jag ju på bio. Förhoppningsvis kan jag göra något av ovanstående saker ifall jag piggar på mig, men det känns jäkligt trist att vara sjuk!
Suck!
Jaja, det finns inte så mycket att göra åt saken. Jag får droga treo och C-vitaminer här hemma, och hoppas att det blir bättre helt enkelt!
Under eftermiddagen har jag mest vilat och läst böcker, men nu hade jag tänkt sätta mig och redigera lite bilder att publicera för att göra bloggen lite roligare :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Tråkigt att bli sjuk, och du verkar ha riktigt otur! Du har varit sjuk rätt mycket på sistone va?

2010-01-15 | 17:50:42
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0