Nyårsbilder

Datum: 2010-01-01 | Tid: 20:40:18

Här kommer lite bilder från gårdagen/natten!
Fyrverkerier-bilderna kommer i ett annat inlägg :)
Jag igår! Tyvärr gick mitt fina halsband sönder senare under kvällen :(

Jag hade dukat så fint, hehe!

Grevinnan och betjänten, ett måste på nyårsafton!

Supergod mat...
...och om möjligt ännu godare efterrätt!
Tävlingar och lekar!

Busiga tjejer uppe på taket. Vi hade världens utsikt över stan och alla fyrverkerier!

Hej oskärpa! Här sitter de vuxna på garagetaket i gamla soffor, med bubbel i glasen och nedräkning till tolvslaget på radion!

Knasig tjej :)

Hoppas att ni hade en lika fin nyårsafton som jag och Gott Nytt år i efterskott ;)

Kommentarer
Postat av: lisa R

åh, vad fina bilder det var på dig ! :)<3

2010-01-01 | 23:31:49
Postat av: Anonym

du har gjort otroliga framsteg på bloggen, och den sista bilden på dig var ursöt. jag hatar det faktum att vi bråkar då vi faktiskt varit bästavänner en gång. jag saknar dig faktiskt! :) jag har följt din blogg hur länge som helst, och den blir bara bättre och bättre även fast du gör lite snedsteg då och då. du är en fantastisk person josefine!

2010-01-02 | 01:01:50
Postat av: Maria

Nej, fan vi såg ju inte grevinnan och betjänten! :/ ... HM... dåligt maria

2010-01-02 | 15:14:17
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0