I'm alive

Datum: 2010-01-27 | Tid: 16:55:18

Hej!
Jag har massor med blogglust, inspiration och bilder på lager just nu - men ingen tid!
Tyvärr, men jag tränar nästan varje dag, har massvis med läxor och nu har jag ju ett jobb på kvällarna också.
Jag vet att ni har hört det förr, och jag hatar att använda detta som ursäkt, men jag får försöka ta mig tid när jag kan!
Ska på träning nu om en timme, efter det duscha och plugga lite grann, men senare ikväll hade jag tänkt lägga av lite tid för att uppdatera bloggen.
Ska även försöka börja på en ny design, hur det nu ska gå...
Har tyvärr redan gått och blivit less på denna ^^
Vi hörs förmodligen ikväll dårå, håll ut ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

bra. men kan vi inte börja vara m. varann då ? :(

2010-01-27 | 19:51:12
URL: http://emelieieie.blogg.se/
Postat av: emelie

puuh,villken lättnad :O jag trodde du menade att du inte ville vara vän med mej :s



..vad bra,för jag vill verkligen bli lika bra vänn med dej igen som jag var förr! :( <3

2010-01-27 | 20:20:33
URL: http://emelieieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0