FRIDA

Datum: 2010-01-22 | Tid: 21:56:07

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med läsk och chips och skämma bort mig lite grann.
Spelade match tidigare idag så jag är lite trött i kroppen.
Matchen var förövrigt kul att spela, det var dock inte med mitt kära Höken jag spelade med utan med vårt stadslag Stars.
Vi vann så det kändes rätt bra, speciellt eftersom det var vår första match!
Lite trist att jag missade en kväll på gården bara,
TILDE vet ju varför jag vill vara där, höhö *BLINK BLINK*
Men jag ska fara dit imorgon stället, förmodligen jobba lite också :)
Men, vad jag pladdrar på...!
Ha en fin kväll nu allihopa, kram på er.
Avrundar inlägget med en bild på tidningen som ska joina mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: stina

"någon" frågade efter dig.. ;)

2010-01-22 | 22:33:05
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: tildepuff

och "någon" ringde "några" samtal till mig igårkväll... (nej, jag svarade inte)

2010-01-23 | 10:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0