Före - efter

Datum: 2010-01-29 | Tid: 16:54:51

Jag såg att det var ett önskemål för ett tag sedan där någon ville att jag skulle visa hur jag redigerar mina bilder!
Nu är jag ju inte särskilt proffsig av mig, men jag kan ju alltid visa före-efter bilder, samt berätta på ett ungefär vad jag använt mig av för verktyg.
Bilden här nedan är fotad i somras, och som ni ser har den inte direkt fått sig någon extrem redigering eftersom jag inte gillar att överredigera bilder.
Jag har främst justerat kontrast, kurvor, och färgbalansen, och sedan har jag lagt på lite extra skärpa också.
Ungefär vad jag brukar göra när jag redigerar bilder med andra ord!
Enkelt va? :)

Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0