Egobild

Datum: 2010-01-31 | Tid: 14:17:46

Hm, bjussar på en lite skum egobild som jag egentligen inte alls gillar....
Publicerar den mest för att ha en anledning att göra ett inlägg! ^^
Var på träning tidigare idag, det gick väl hyfsat.
Var inte så jätte spelsugen och så hade jag lite pain i foten min, men det gick rätt så bra iallafall.
Och ja, just nu sitter jag och lyssnar på musik på högsta volym, käkar godis, chattar och bloggar.
Härlig mix måste jag säga!
Och jag lär väl fortsätta i samma bana resten av dagen, möjligtvis med lite avbrott för plugg...
Ni lär förmodligen höra av mig mer senare under dagen, så jag avrundar det här inlägget med en bamsekram till alla mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-31 | 15:33:08
Postat av: THERÉSE

jag tycker att det var en söt bild ^^

2010-01-31 | 16:12:59
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: fanny

du är otroligt söt och vacker josse! :D

2010-01-31 | 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0