Om mig

Datum: 2010-02-05 | Tid: 21:37:49


Ebba Josefine Westman, 13 år.
Mitt namn är Josefine och jag är en glad och målmedveten skribent vars stora intresse är fotografering. Därav har det fallit sig naturligt med en fotoblogg då det ger mig chansen att få utlopp för min kreativitet.
På min fritid är jag väldigt aktiv och bortsett från fotografering brukar jag spendera mycket av min lediga tid tillsammans med kompisar och i baskethallen.
Jag skriver även en hel del, lyssnar på musik, myser med mina djur, och jag antar att jag lever ett ganska vanligt tonårsliv!
Jag gillar att framföra mina åsikter och i bloggen tar jag då och då upp ämnen som jag tycker är viktiga.
Självklart bjuder jag även på en mängd bilder, tipsar om musik och mode samt skriver om min vardag.
Alltså hoppas jag att ni finner någonting som ni känner att ni kan relatera till och att ni gillar't! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

En super fin blogg som har en superfin tjej som ägare <3

2011-02-25 | 20:23:08
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0