Ny tröja

Datum: 2010-02-22 | Tid: 20:13:52

Detta är inte dagens outfit eller så, utan bara en bild på en tröja som jag fick utav min kära mormor för ett par dagar sedan!
''to be or not to be'' står det på den, en lite random men snygg tröja som jag verkligen uppskattar! Tack mormor :D
Enligt mig kan aldrig få nog utav plagg i sin garderob, hehe, och det är väl på sätt och vis sant. ;)
Och detta inlägg påminner mig om en sak...
Jag måste ju ta och fota vad jag köpte igår!
Men det får jag nog ta och göra imorgon, för nu måste jag plugga franska och matte.
Har en inlämningsuppgift att göra i franskan, och så har jag matteprov. Suck!
Jaja, vi hörs allihopa, ha en riktigt trevlig kväll!

Till dig som undrade är tröjan köpt på Gina Tricot!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha precis! :D <3

2010-02-22 | 20:57:36
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så hemskt mycket snälla du :)

Jag har bara tagit kort på ett par droppar på en bilruta, och sedan ökat kontraster och ljus väldigt mycket för att få finare effekter, den var rätt tråkig i början, haha! :)

Kram

2010-02-22 | 20:58:09
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg, vet du vars hon köpt den?

2010-02-23 | 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0