Linneas fest

Datum: 2010-02-08 | Tid: 20:33:29

Här kommer lite bilder från Linneas fest.
Tyvärr fick inte Roger vara framme så mycket, vi gjorde så mycket annat att jag helt enkelt inte tänkte på att fota ^^
Några bilder blev det iallafall, och här är dem!
Varm choklad och paketöppning.
Varm choklad med marsmallows, grädde och kakao, mums! (stor bild, jag vet)

Coola Ellen ;)
Söt bild på söta tjejer! 

Jag har lite mer bilder på lager, men de har ingen skärpa och är tagna i så dåligt ljus att jag vägrar att publicera dem, hehe.
Dessa får duga, och jag tillåter kopiering av bilderna till er som var på festen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea L

jossan...tja!

Hej.

Jag har kopat dina bilder nu bara så du vet, jätte fina!:D

Asså jag vet att du är as petig med skärpa och så men det skulle vara jätte snällt om du ändå ville skicka några(eller alla!) av det andra bilderna som du blev lite missnöjd med. Det är iaf bättre en min lilla digitala skit!;P

Skulle vara as tacksam om du ville göra det!

Puss och Kram hela dan!

2010-02-08 | 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0