Här är bloggdesignen!

Datum: 2010-02-23 | Tid: 16:44:00

Voilà!
Hoppas att ni blev positivt överraskade när ni kikade in på min blogg, jag har ju ''installerat'' den nya bloggdesignen nu!
Som alltid har jag försökt hålla det hela rätt så simpelt, stilrent och ej särskilt avancerat eftersom less is more många gånger.
Headern är dock lite provisorisk, när jag tar någon egobild för en gångs skull ska jag förmodligen lägga in den istället för den jag har nu.
(den jag har nu rotade jag bara ut ur arkivet)
Men tills vidare får detta duga bra.
Vad tycker ni?
Svara ärligt, och skriv mer än gärna om något ser konstigt ut så att jag kan åtgärda felet!

Syns inte bloggdesignen? Tryck F5 för att uppdatera sidan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var fin, men skulle va kul om den va liite mer färglad, min åsikt asså...... (:

PS tack för en bra blogg!!

2010-02-23 | 16:52:18
Postat av: Maria

Verkligen snygg och stilren!! Din profilbild är underbar! <3

2010-02-23 | 16:52:49
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Øystein Fra Norge

Fin bblogg du har :)

Hyggelig om du stikker innom min blogg da !



Øystein..



2010-02-23 | 17:17:58
URL: http://oysteinsr.blogg.no
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

jättefin! :D bästa hittils enligt mig ;) hahha btw verkar du och jag tänka rätt så lika, min nya design (inte publicerad än) är rätt så lik din ;)



Svar: Mmm, kände bara att jag behövde klaga lite ;b

2010-02-23 | 17:40:44
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: diana

designen är jätte fin, verkligen (!!) ,men man kan inte se när dina inlägg är skrivna. vet inte om det kanske ska vara så, men bara så du vet ;)

2010-02-25 | 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0