FRIDAY IT IS!

Datum: 2010-02-05 | Tid: 15:47:08

Åh, så underbart härligt med helg!
Jag tror inte att ni kan fatta hur jäkla fullt upp jag har haft det den här veckan.
Sjukt stressigt har det varit, så det är helt underbart att ha en kväll helt utan krav framför mig!
Att vi slutade redan halv tolv är ju ett stort plus ;)
I stora drag har min vecka sett ut så här:
Måndag - match mot Piteå
Tisdag - shopping på stan, sedan Plannja med laget
Onsdag - träning, sedan plugg till ett viktigt läxförhör
Torsdag - hem, käk, sedan träning och direkt från träningen match.
Efter det hem, och försöka plugga till prov
Fredag - prov, sedan LEDIG! (ev. fara till gården och jobba)
imorgon Lördag - Fest hos Linnea
• i övermorgon Söndag - Match

Hm, väldigt intressant, men nu har ni iallafall fått en liten inblick i mitt hektiska vardagsliv!
Plussa på 4 träningar i veckan och två matcher och VOILÀ, josefine i ett nötskal!
avslutar detta tråkiga inlägg men en dundersöt och charmig bild på min vovve!
(alltså, hela grejen är ju att ansiktet ska se stort ut och att fokus ska vara på nosen så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-05 | 20:26:49
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

2010-02-05 | 21:34:12
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0