Fjällen

Datum: 2010-02-13 | Tid: 21:15:37

Hej alla söta!
Hoppas att ni mår bra, själv mår jag utmärkt!
Åt nyss tårta, vi firar nämligen min mormor och mamma!
Mormor fyller år imorgon på Alla Hjärtans Dag och mamma dagen därpå, men vi har tjuvstartat lite grann ;)

Dagen har varit jättebra! Vi vaknade rätt tidigt och då gjorde vi oss iordning för en lång dag på fjället.
Efter en rätt lång skotertur så var vi framme på den sjö vi skulle stanna på, och där fiskade vi, körde skoter, grillade korv och jag fotade även en hel del.
Vi hade det faktiskt riktigt mysigt, trots att det har blåst rätt rejält...

Jag motionerar Roger rätt bra här, hehe, men de flesta bilder är bara knasiga familjebilder så vi får se hur många jag kommer publiera i bloggen.
Och som jag nog har skrivit tidigare så kommer inläggen härifrån fjällen vara och bildlösa.
Det blir bättre när jag kommer hem! :)

Nu ska jag besvara lite mail och läsa bloggar, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul.

Såg du Melodifestivalen?

Kram

2010-02-13 | 23:18:39
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0