Bilder - Fjällen

Datum: 2010-02-17 | Tid: 20:32:51

Här visar jag upp lite random och nästintill oredigerade bilder (vissa är redigerade, vissa inte) från fjällen!
Tänkte spara de lite ''bättre'' bilderna och fördela dom över bloggen för att få lite variation, men dessa bilder var mest bilder som kunde vara kul för nära och kära att titta på, hehe.
Ett par underbara dagar ♥
Men usch nej, nu ska jag inte sitta mer vid datorn för idag!
Måste dammsuga hela mitt rum, och äta mat, jag är vrålhungrig!
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: t

Men Jossan då, jag menade ju att du var FLITIG som en myra, när du arbetar! ;)

puss på dig jåzefiiin!

2010-02-18 | 06:48:18
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0