19 februari

Datum: 2010-02-19 | Tid: 22:20:18

Ursäkta att jag inte hunnit skriva tidigare, men som alltid har jag fullt upp! ;)

Har haft träning från klockan 18.00-21.00 idag, så jag är helt slut nu.
Nu ska jag lägga mig tillsammans med datorn i sängen i sällskap utav en b&j och läsa lite bloggar, besvara mail och kommentarer, och sedan ska jag bara slappa tills jag somnar.
Åh, så ljuvligt.
Imorgon ska jag kanske träffa Linnea ett tag och hjälpa henne att fixa en blogg samt bloggdesign, och så kanske jag tar en sväng in på stan för att shoppa!
Senare har jag träning, och efter det blir det förmodligen ännu en slappar-kväll.
Men det är ju det helger är till för ♥

Förlåt för ännu ett bildlöst inlägg, jag SKA lägga upp bilder, måste bara ta tummen ur röven och redigera bilderna först, hehe.
Det kommer, ha tålamod!

Kommentarer
Postat av: NORA EM

varför har du tummen i röven ????? :) Hoppas du kan ta din tumme och fixa fina bilder :D lycka till med din sill HAHAHA till sill HIHI

2010-02-19 | 23:19:14
Postat av: linn

varför bloggar du överhuvudtaget om du alltid har fullt upp?

2010-02-20 | 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0