Mellandagsrea

Datum: 2010-12-26 | Tid: 10:57:28

Canon EOS 1000D @ Kitobjektiv 18-55mm
Godmorgon! Jag har varit vaken riktigt länge, steg upp redan klockan 8. Skulle nämligen på mellandagsrean med Sara och vi ville vara inne i stan riktigt tidigt så att vi skulle slippa trängas och knuffas med alltför mycket folk. Men hon smsade mig strax innan jag skulle börja fara till stan och sa att hon var sjuk, så jag stannade hemma.
Nu ska jag strax ut och fota, det är hur fint som helst ute med frost i träden :) Och sedan ska jag fara in på mellandagsrean en sväng med mamma, måste byta ett par julklappar som var i fel storlek, och så kanske jag hittar något fint och billigt att köpa till mig själv...
I kväll ska jag till min farbror och hans familj, där ska vi ha en ''mini-julafton'' och byta julklappar. Så jag har fortfarande kvar några oöppnade presenter, spännande! Vi hörs under dagen, puss

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; kul:)

2010-12-26 | 13:18:12
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0