Lagkvällen

Datum: 2010-12-05 | Tid: 19:52:43

Först och främst, jag är hemskt ledsen över att uppdateringen inte har varit på topp under helgen! Men jag har gjort hur mycket som helst så det har inte riktigt funnits tid till bloggen...
Här kommer iallafall ett gäng bilder från gårdagen då vi hade en ''lag-dag/kväll''! Det vart superlyckat, vi startade med att ta ett nytt lagfoto och sedan (i mitt fall) kolla när laget spelade match. Sedan gick vi till en lokal där vi gjorde mat, tacos, och sedan höll jag och Malin i lekar som vi körde under kvällen. Det blev en hel del skratt och jag hoppas att alla hade kul!
Höken F-96, ett helt fantastiskt gäng!
- Till er i laget, det är okej att ni tar bilderna! -

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: jag har en Canon eos 1000D men håller på att spara till en Canon eos 550D :)

2010-12-05 | 20:30:52
URL: http://matildalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0