Kul att veta

Datum: 2010-12-03 | Tid: 21:44:10

Jag älskar vintern! Snö, skid och snowboard-åkning, köra skoter, fota en massa vackra vintermotiv, fara upp till fjällen, och naturligtvis får vi inte glömma julafton och nyårsafton! Ja, vintern har sin charm...
Jag har ridit! Under ca 5 år var det bara hästar som gällde, ridlektioner hit och ridläger dit. Jag är fortfarande väldigt förtjust i hästar, men inte på samma sätt som då. Slutade för ett par år sedan och strax därpå introducerades jag för basketen...!
Detta är något som förmodligen ganska få visste: jag har bara 80% av normal lungkapacitet. Det är ingen form av handikapp eftersom de ''bara'' är 20% mindre, men jag får ändå ansträngd andning ibland när jag tränar m.m. 
• Jag och två av mina vänner planerar för tillfället något riktigt spännande, kul och annorlunda! Kan inte avslöja
något, men ni kommer få se resultat inom några veckors tid... Nyfikna?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur fick du reda på att du hade sämre lungkapacitet? Var du på sjukhuset och testade det eller? = ) Visste inte att du hade de, och vi som ändå typ är släkt :P

2010-12-04 | 14:40:37
Postat av: Towe

Du är så himlans vacker!

2010-12-22 | 01:20:03
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0