Iväg och jobba på Max

Datum: 2010-12-30 | Tid: 10:40:56

Godmorgon! Sovit gott? Själv har jag sovit jättebra, var väldigt trött efter föregående nattens sömn... Min nackspärr har släppt, är bara lite öm nu tack och lov, hade inte varit så kul att jobba med nackspärr...
Tyvärr kommer uppdateringen vara ganska dålig under nyår och helgen, vi ska ju vara ute i stugan och jag vet inte ifall internet fungerar där ute. Om det gör det ska jag försöka uppdatera lite grann, annars får vi helt enkelt höras till veckan. Om vi inte hörs nåt mer förrän till veckan vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Hoppas att ni får en riktigt lyckad nyårsafton och en grym start på det nya året. Tusen pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: visst är den! :)

2010-12-30 | 12:20:51
URL: http://majasfotoochmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0