Hotell Gyllene Knorren

Datum: 2010-12-23 | Tid: 17:51:16

Brukar ni se på årets julkalender? Själv kan jag stolt säga att jag sett vartenda avsnitt, haha! Tycker faktiskt att den har varit hyfsat bra i år, och det ska bli kul att se sista avsnittet imorgon ^^
Ledsen för lite onödiga inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Känns som att jag bara har jul, jul, jul
i mitt huvud just nu, hehe. Lite idéer på något skoj jag ska skriva om? Någon photoshop-guide kanske, de brukar
väl vara rätt uppskattade? :)

Kommentarer
Postat av: Adina

Julkalendern är helt underbar iår! Jag brukar inte se på dem annars, men iår har jag allt gjort det :)

2010-12-23 | 19:02:24
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0