Detta gav jag i julklapp:

Datum: 2010-12-25 | Tid: 20:45:04

Här ser ni vad jag gav till familj och släktingar i julklapp! Jag glömde dock att fota vissa saker, men strunt samma...
Till farmor, mormor och morfar gav jag och Johanna superfina tavlor. Bilderna har jag själv fotat (fjärrutlösare) och pappa har skrivit ut dem på canvas.
Till min fader var jag bara tvungen att köpa en sån här kopp, så klockren! Min pappa är nämligen en extrem dator/iphone/ipad-nörd... Köpt på Lagerhaus för 59 kr.
Till vänster ser ni en kniv som jag själv gjort i slöjden, även denna fick pappa. Min mor fick en mysig komedi och ett presentkort på en massage!
(Glömde att fota två tröjor som jag gav till Johanna och min kusin Vendela)
Thats it, ska försöka dra ner på ''jul-bloggandet'' nu, haha. Mycket julinlägg på senaste tiden har jag märkt, men det är väl å andra sidan inte så konstigt? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Sv; Hahaha, jo jag har tänkt på det jag med! ;)

2010-12-25 | 21:16:10
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Fina bilder =D



SV: Ja den har varit toppen =)

Hur var din jul??

2010-12-26 | 09:53:37
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0