7:e December 2010

Datum: 2010-12-07 | Tid: 18:59:24

Två sista bilderna i serien på Malin och Sanna, söta enligt mig! :)
Skippade träningen idag, har en hel del plugg och en småbråkig hals som hindrar mig. Kände att det var bättre att
stanna hemma och vila och hinna få lite gjort, har en hel del på min Att göra-lista! Ska rensa, välja ut och redigera
bilder, bl a från helgen då vi fotade vårt lagfoto. Ska även skicka en ny omgång med bilder till SveciaTravels, städa -
och ja, hinna med att plugga både kemi och franska.
Bäst att jag sätter igång med andra ord, ska försöka hinna göra något mer inlägg innan House börjar kl 21.00 ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Fina bilder!!

2010-12-08 | 08:47:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0