26 december 2010

Datum: 2010-12-26 | Tid: 22:39:14

Bild från dagens fotorunda.
Idag har det varit lite sämre uppdatering, men jag har gjort väldigt mycket idag så tiden har varit knapp. Hela kvällen har spenderats hos min farbror m. familj, fick lite mer julklappar och de var himla bra! En showergel, läppglans och 600 kronor. Det som var så bra med det var att jag nu har råd att köpa en sak som jag velat köpa väääldigt länge. Åh vad jag är glad, jag kommer klicka hem det inom en snar framtid...
Nu såhär på kvällen har jag snackat med Annastina i telefon, mamma kommer svimma när hon får telefonräkningen för ikväll var en av många kvällar då vi snackat i över en timme... Hehe, ajdå! Det är bara så himla skönt att prata ibland, speciellt med människor som fattar. ♥ Imorgon blir det staden med henne och Malin G. Awesome!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, du verkar intresserad av foto :) Jag har ett tips på en bra fotohemsida till dig - http://denisevanderroux.se



Hennes bilder är underbara och förtjänar lite uppmärksamhet tycker jag. Så om du gillar dom kanske du kan tipsa om bloggen i ett inlägg! :)



Ser du detta som spam så ber jag om ursäkt. Kram Jennifer

2010-12-27 | 02:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0