Home sweet home

Datum: 2010-08-04 | Tid: 16:53:33

Jag har fått mycket peppande kommentarer på senaste tiden och det glädjer mig att ni tar er tid och visar eran uppskattning! Det är så himla roligt att läsa era söta kommentarer, och kul att många läst detta inlägg. Fick nästan besöksrekord dagen efter att jag publicerat det! :D
Det känns härligt att ni engagerar er och skriver eran åsikt. Det är sånt här som gör mig så himla peppad på att blogga. Nu kommer även bloggen bli mycket mer regelbundet uppdaterad för nu har vi äntligen flyttat tillbaka till stan. Skönt tycker jag, trots att det har varit himla bra i stugan.
Nu ska jag göra mig iordning för träning, skriver nog lite mer ikväll om jag får tid. Måste bara föra över alla bilder från kameran till datorn och sortera först, har hur mycket bilder som helst att visa...! ◊

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wahlgren

Kan du inte visa fler bilder på din farbror. Jag tycker att han är så himla himla himla gullig. PS kan inte jag få hans telefonnummer?//Pernilla W (som är lite småkär i din farbror)

2010-08-05 | 07:31:21
Postat av: adina

Den andra bilden var väldigt vacker! Jag hade hellre framkallat dessa två som ett tema bredvid varandra än den på rosen. Rosen hade bra skärpa och var väldigt vacker, men dessa blev man mer intresserade av och de var mer intressanta!



sv: Jag har varit på ridlägrerna varje år sedan dess, dock blev det inget i år då Sylvia sålt alla hästarna för att hon ska byta inriktning mot mer att träna andras hästar och få hennes nye hingst så framgångsrik som möjligt.

2010-08-05 | 12:41:34
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Åsa Westman

Jag håller med, bilden på rosen var fantastiskt fin!!

2010-08-05 | 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0