Basketläger

Datum: 2010-08-16 | Tid: 16:47:37

Detta åt jag och Annastina för någon dag sedan när vi stekte i hennes trädgård. Härliga sommar, man får verkligen njuta av de sista sommardagarna nu!!
Phew! Nu är jag hemma efter en lång, tuff men rolig dag som spenderats i baskethallen. Jag är på ett basketläger under den här veckan, från måndag till torsdag mellan 09.00 och ca 15.30.
Kom nyss hem då träningen drog ut på tiden och jag till råga på det var tvungen att promenera hem med min gigantiska träningsväska... Var rätt seg i benen också så det tog ungefär 40 minuter, hoho.
Nu ska jag duuuuuuscha (ljuvligt!) och vara med Annastina senare ikväll. Vi umgås en hel del vilket ni kanske märkt, och det gillar jag :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh gud så gott!

2010-08-16 | 17:00:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0