Tidsfördriv...

Datum: 2009-09-06 | Tid: 10:09:58

Har supertråkigt, så här kommer en lista...

vilken skola går du på : Det du :)
i vilken klass : 7an
trivs du i din klass : Absolut, min klass e störtskön!
hur många killar går det i din klass : Hmm, väldigt få. Typ 6 st?
hur många tjejer går det i din klass : 15 tror jag...
vem/vilka är du med på rasterna : Varierar, dom flesta tjejerna i klassen.
har du pussat nån ifrån din klass : Ja!
har du kramat nån ifrån din klass : Såklart, så kramgo som jag är.
har du haft sex med nån ifrån din klass : Haha, nej.

DITT RUM:

har du egen dator : Nepp, familjens är oslagbar.
är din säng normalstor : Min säng känns pytteliten, 90cm tror jag.
har du några tavlor som hänger i ditt rum : Massor! Jag älskar att föreviga minnen med bilder.
vad är det för färg på ditt lakan : Just nu är det vita med mönster.
sover du med något gosedjur : Jag sover inte med dom, men jag brukar ha dom på sängen :)
hur många kuddar sover du med : 2 st

SMINK:

vad använder du för smink : Olika.
äger du en mascara : Flera stycken!
äger du täckkräm : Nej.
brukar du borsta ditt hår : Jag brukar borsta igenom det, ja.
använder du diadem: Inte så jätteofta.
brukar du ha håret i en hästsvans : Haha, nej, mitt hår är för kort!
brukar du ha flätor i ditt hår : I luggen ibland, mitt hår är som sagt för kort för att göra såna frisyrer.
använder du hårspray : Ja!
använder du mousse : Ibland.

IDAG:

vad hade du för kläder på dig idag : Mjukisdressen jag fick av mamma igår.
vad gjorde du idag : Hmm, jag har ätit frukost och kikat lite tv?
har du pratat i telefonen : Nej, inga är typ vakna ännu.
vad var det för färg på dina strumpor : Har inga strumpor på mig.

JUST NU:

är du inloggad på msn : Nepp.
vad har du för kläder på dig : Men herregud, det svarade jag ju nyss på.
hur ser ditt hår ut nu : Morgonrufs, ingen vacker syn.
är du trött just nu : Ja, rätt så.
vad är du inloggad på just nu : youtube, blogg.
vad är klockan just nu : 10.09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0