Svinkoppor!

Datum: 2009-09-06 | Tid: 10:47:36

Men åååh, inte nog med att jag har åkt på en rejäl förkylning, nu verkar det som att jag har fått svinkoppor också.
Ibland undrar jag vad gud har emot mig... (skämt åsido)
Jaha, då hamnar jag efter i skolarbetet, sjukar ner hela min familj och kan inte träffa mina kompisar. Trevligt värre.
Mitt tidsfördriv här hemma är att fotografera kameraminnet fullt på ytterst tråkiga objektiv, plugga franska och biologi, blogga och titta på filmer.
Jag hoppas att denna sjukdom inte håller i sig så länge, så att jag kan återgå till skolan så snart som möjligt..
Någon som har något tips på saker man kan göra när man är sjuk?♥
Skriv gärna och tipsa mig, jag dör av uttråkning här hemma.
Iris håller mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: ebba

hej :) vilket program andvänder du när du klipper ut bara dig/ din kropp :) svara på mmin blogg (:

2009-09-06 | 11:00:54
URL: http://ebbja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0