Suck.

Datum: 2009-09-05 | Tid: 10:31:00

Nu börjar jag bli less på att min bloggdesign alltid ser konstig ut i olika webbläsare, jag förstår inte vad felet är!
Visst, nog är det jättetråkigt att vissa verkar se en annorlunda bloggdesigner, med färger som skär sig, rubriker i menyn och i inlägg utan färg, texten i fel typsnitt samt att texten är pytteliten.
Jag har försökt göra så gott jag kunnat men det vill inte fungera, och nu - rent ut sagt skiter jag i det.
Bloggdesignen har ju trots allt inte störst betydelse, utan innehållen i mina inlägg, eller hur?
Till den kommentaren kan jag bara säga att jag vet, men eftersom vi har olika webbläsare så märks det för dig, och inte för mig. Jag ska visa hur jag menar.
Ser ni hur bakgrundsfärgen i headern är mycket ljusare i Firefox än i Safari?
I Safari spelar det alltså ingen roll att headern är lite för liten för inläggen (jag ändrade ju bredden på bloggen igår) men i Firefox märks det hur tydligt som helst eftersom färgerna är olika.
Det är tråkigt att det ska bli så här, men när jag fixar en ny header hoppas jag att färgerna ska bli likadana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0