Pysslat

Datum: 2009-09-18 | Tid: 17:45:47

Jamen tro det eller ej - jag har pysslat lite idag.
Det har varit rätt trist här hemma så då tänkte jag göra lite penga-burkar eftersom jag inte vet vart alla mina spargrisar har tagit vägen...
Jag har även gjort upp en måndagsbudget över min månadspeng som jag planerar att följa, och då kommer dessa penga-burkar väl till pass. Jag sparar nämligen pengar till tre olika resor.
1. Utomlandsresan jag och min familj ska på, vi kommer åka nästa år.
2. USA-trippen vi planerar att göra när min pappa fyller femtio.
3. Flytten. Alltså, när jag ska flytta hemifrån och förhoppningsvis utomlands kan det vara bra att ha lite extra cash.
Dessa tre saker sparar jag till och jag lägger undan ca en hundring som jag sedan delar upp och sparar till diverse resa.
Tanken var att jag skulle använda mig av massvis av pennor, glitter, klistermärken, presentpapper och annat fint pyssel men tyvärr kunde jag knappt nyttja hälften av grejerna eftersom jag inte hade något lim hemma...!
Nu när jag tittar på dom i efterhand inser jag hur grymt fula dom blev, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0