Mångkamp

Datum: 2009-09-19 | Tid: 17:36:21

Nu är vi hemma efter en lång dag på äventyrsbanan!
Vi har gjort allt möjligt roligt, spelat minigolf, basket, skjutit med pistol och gevär samt kört andra tävlingar. Jag har fotograferat massor men jag ids inte ta itu med det ikväll så jag redigerar och publicerar bilder imorgon!
Jag lär ju fotografera mer ikväll ändå så...

Till middag blir det kött tror jag, och till efterrätt har mamma förberett något riktigt mumsigt! 
Förmodligen blir det inga inlägg fler inlägg idag, jag vill vara social med familjen känner jag. Hoppas ni är förstående, så hörs vi imorgon.
Puss och se till att få en riktigt fin lördagskväll nu.


UPDATE:
Tack för kommentaren Sofiee, självklart är det lördagskväll och inte fredagskväll jag menar.
Måste ha varit lite virrig/stressad när jag skrev inlägget, hehe. Jaja, nu är felet åtgärdat :)

Kommentarer
Postat av: Sofiee

Jadu, nu tror jag tyvär att du är ute och cyklar med ditt "fredagskväll" Haha. inlägget är alltså publicerat idag (lördag) ;) eller ?

2009-09-19 | 18:33:02
Postat av: sofiee

Inge illa menat! Men ja ;)

2009-09-19 | 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0