Josefine gillar inte läxor!

Datum: 2009-09-23 | Tid: 18:51:12

Usch nej, jag gillar verkligen inte läxor.
Jag har så svårt att koncentrera mig hemma, speciellt efter en lång skoldag full med arbete.
Räcker det inte med alla dom timmar man spenderar i skolbänken? Ibland undrar man ju...
Men, nu är läget som det är - jobbigt! Jag har prov på fredag som jag måste plugga till, men inget fastnar i skallen. Sedan har jag en hel drös med franska som jag måste öva in, men det går inte heller något vidare.
Allt jag vill göra är att stänga in mig på mitt rum, tända en massa ljus och ha alla lampor släckta, och sedan ligga i mörkret med ljus och lugna favoriter som enda sällskap och tänka på dig.
Jag håller ärligt talat på att bli sinnessjuk.
Förlåt för helskumma inlägg. Jag ska skärpa mig. Vilket år som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0