I´m home!

Datum: 2009-09-17 | Tid: 15:00:54

Hejsan sötisar!
Nu är jag hemma efter ännu en rätt så händelselös skoldag. Vi har haft prov, det är allt.
Dagens planer är att redigera och publicera lite bilder som jag lovat, göra klart min franskaläxa och dricka litervis med varma drycker eftersom jag har fått fruktansvärt med halsont!
Usch nej, säg inte att jag håller på att bli sjuk igen.
Jag fattar inte vad det är med mitt immunförsvar - är inte det till för att skydda min kropp mot alla elaka bakterier? Detta passar ju perfekt till morgondagens skoljogg då jag ska springa 10 kilometer. Greeat, livet leker.
Nu ska jag avsluta detta mycket intressanta inlägg med en liten bild!
ursäkta mitt arga inlägg, var tvungen att skriva av mig.
Återkommer snart med lite finfina bilder, så fort jag fått O'boy i magen!

Kommentarer
Postat av: moath

fin du är!

2009-09-17 | 21:46:17
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0