Godmorgon

Datum: 2009-09-05 | Tid: 10:45:56

Godmorgon snyggingar.
Jag är fortfarande lika sjuk, men humöret är bättre idag iallafall! Om jag mår bättre på eftermiddagen ska jag kanske fara ut och sälja lite jultidningar, men bara kanske, jag vill ju inte smitta ner mina kunder ;)
Jag vet vad ni tänker, jultidningar? Hallå, kan det bli mer tråkigt och barnsligt?
Sure, det kanske inte är världens roligaste sysselsättning men herregud, vad gör man inte för att skrapa ihop lite extra cash? Eftersom jag är i stort behov av en iPod har jag det som målsättning, samt 500 spänn i fickpengar.
Min iPod gick ju sönder under turnen med Tjejer Typ Tolv så jag behöver en ny.
Jaja, slutpratat om det.
Jag och mamma kanske ska en sväng på stan idag också, jag såg en jättefin mjukisdress i en tidning, och så har jag ju ett presentkort på 600;- som jag ska bränna upp, hehe... ♥
Jag bloggar senare och visar upp mina eventuella inköp!
Jag och mina fina vänner (hihi, visst lägger ni märke till att alla har randiga tröjor? Det var av en slump, kom på det nu när jag tittade på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0