Frågestunden är slut nu.

Datum: 2009-09-07 | Tid: 20:56:15

Okej, nu slutar vi med frågorna!
Hoppas ni fått ställa de frågor ni velat fråga, annars får ni väl spara dom till nästa frågestund!
Jag läser igenom och besvarar kommentarerna imorgon, jag hinner inte det ikväll.
Jag kom just hem från en valpträning med Texas, det var hyfsat kul men svinkallt! Vi ska dit igen nästa vecka, ser fram emot det.
Nu ska jag ögna igenom de läxor jag fått för att jag varit borta från skolan, och imorgon är jag fit for fight - tillbaka i skolbänken.
Vi hörs imorgon, puss och godkväll.

Ledsen att det blivit dåligt med både uppdatering och bilder, men jag har varit borta rätt mycket i dag samt suttit och rensat ur bland mina bilder.
Imorgon blir det desto bättre, och snart verkar det även som att koderna jag beställt av min räddare i nöden Maria är klara! Ser fram emot resultatet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0