Fotografering med vänner

Datum: 2009-09-17 | Tid: 15:53:32

Bilder: Jag (Canon EOS 1000D 18-55mm)
Modeller: Linnea L, Linnea M, Malin G, Malin F
(Haha, slumpmässigt att dom nästan heter likadant hela bunten?)

Dessa bilder skulle representera lekfullhet, oskuldsfullhet och framförallt LYCKA. Tjejerna gjorde ett jättebra jobb och jag gillar alla bilder. Dom är fina, avslappnade och inte överarbetade.
Jag är fullkomligt förälskad i den sista bilden, den är så fin! Man blir glad av den helt enkelt.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: L:et

Hej! Jag vet att du typ publicerade det här inlägget för typ en månad sen men jag yndrar om jag kan få kopa lite bilder? Skulle vara så shyst!;D

Du kommer på sätt och vis få tillbaka dom till jul.....mer säger jag inte;P

2009-10-04 | 13:00:31
Postat av: johannas fotoblogg

söta bilder!

2009-11-27 | 13:01:00
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0