Den sista prästkragen?

Datum: 2009-09-13 | Tid: 09:12:23

Bild: Jag (Canon EOS 1000D 18-55mm)

Blev så sugen på att fotografera igårkväll när det var så fint ljus, så då gjorde jag det!
Tog bland annat bilden i förra inlägget och i detta inlägg, som ni säkert förstått gillar jag ju att fotografera blommor :)
Men nu blir det inte så mycket mer blommor på ett tag eftersom hösten kommer krypande... Det blir lite mer höstiga bilder nu, samt porträtt som jag har fått upp ögonen för.
Porträttbilder blir det redan idag, jag hade ju som sagt en liten fotografering med lillsyrran igår, ska redigera och publicera dom bilderna nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Godmorgon gullunge , vad händer idag ? ;**



SVAR: självklart ! :D

2009-09-13 | 09:26:45
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, de påminner om första Ice Age, när noshörningarna har hittat "Den sista maskrosen"

2009-09-13 | 15:34:48
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0