Biologi

Datum: 2009-09-04 | Tid: 17:01:56

Uääk, sitter och pluggar biologi för tillfället. Jag prövar alltid nya sätt att arbeta när jag pluggar för att hitta ett sätt som passar mig bra, och jag gör allt från att sök-läsa i böcker och skriva upp de saker jag tror kommer på prov, tankekartor och skriver frågor till mig själv. Det blir lite roligare att plugga om man varierar sig också tycker jag, det blir lättare att fastna i skallen då. Men det verkar inte som att biologi är särskilt roligt att läsa om, oavsätt arbetssätt.
Jag är ingen hejare på biologi, och tycker inte att det är så värst intressant heller för den delen, men eftersom vi kommer ha prov i biologi om någon vecka så börjar jag i god tid!
Tycker ni om biologi? Vilket är erat favoritämne i skolan? Skriv och berätta♥

Jag gillar att fota blommor, men inte att läsa om dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0