Basketball

Datum: 2009-09-25 | Tid: 21:36:47

Har precis varit och tittat på säsongens första Plannja-match, och eftersom dom är (enligt mig) ett helgrymt lag vann dom stort!
Synd att det inte var så mycket spänning i matchen bara (dom var överlägsna hela matchen),
men trots att spelet inte var så jätteunderhållande var det en bra match och jag fick många bra tillfällen att fotografera!
Bilder: Jag (Canon EOS 1000D 18-55mm)

Är lite missnöjd över att vissa av de rörliga bilderna blir ''suddiga'' men förmodligen är det jag som har på fel inställningar eller hanterar kameran fel. Jag är ju bara nybörjare får ni komma ihåg, men övning ger färgighet!
Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, jag måste upp tidigt imorgon! Match redan på morgonen vet ni, och sedan lär jag vara i baskethallen hela dagen. Ska försöka sticka in något inlägg medan jag är hemma och äter lunch iaf! Puss på er alla sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle precis skrolla ner ochsäga vilka snygga sportbilder, men så var du missnöjd :/

Men jag säger det i alla fall, för jag älskar bilder i sport där typ en person är ifokus, för då syns det att de andra rör påsig :)

2009-09-26 | 15:07:17
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: felicia

sjukt snygga bilder! =D (y)

2009-09-26 | 21:47:00
URL: http://fellanponturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0